01 oktober 2009

Dagens schema


Idag ska jag börja dagen i tandläkarstolen..Nej inte riktigt men nästan. Jag har världens trevligaste tandläkare och tandsköterska men ändå är jag nervös. Ja ni vet känslan när man kommer in på mottagningen. Fånigt eftersom jag själv beställt tid för att det är något med en tand, den känns så taggig.
Ute är det regnigt och ruggigt, inget vidare alltså. Vet ni, idag har jag för första gången skruvat upp elementet på kontoret, det är inget bra tecken! När jag skulle lägga in en bild på bloggen var det krångel med överföringen, det är inget bra tecken. Antagligen kommer allt som händer idag fram till ca kl 10.00 att ha katastrofstämpel på sig (jag kommer iaf att tolka det så). Har letat i minnet och jag kan ha lagt ut bilden på mitt Molinia Moorhexie tidigare, ytterligare ett dåligt tecken.. Vet dock att om ca 3,5 timmar kommer hela världen att le mot mig och jag mot den :) trots regn och rusk.
Thats life!

1 kommentar:

Anna tassar in.. sa...

Mmm jo men du tandläkaren är ingen hit att gå till dyrt är det ju oxå..men som du säger det kommer gå så bra ska du se och snart dansar du glatt ut därifrån..oj ja så kallt o regnigt det är idag..

Jag har iaf varit och köpt mig lite blommor att ha på bordet som gör skillnad i köket.

Man måste ju göra sitt bästa för att liva upp vardagen..:)