28 oktober 2009

Liten rapport från huvudstaden...

Kan tyvärr inte lägga ut några bilder men här kommer en liten rapport från huvudstaden.

Igår tog vi den omtalade turen till Zetas trädgård. Vi åkte först tunnelbana och sedan buss (med en jättetrevlig busschaufför). Tyvärr hade man inte börjat julpynta ännu, men vi fick iaf ett litet hum om hur det kommer att bli, bilder kommer.

På kvällen var vi på bio 'Min stora feta grekiska semester' Oj va vi skrattade!!!
Sedan var vi också i typ 75 skoaffärer men min följeslagare hittade inget (som vanligt) Det är bara att på det igen idag ;)

2 kommentarer:

Anna tassar in.. sa...

Men ..där är du ju...så roligt att du hittat en dator där i stan..aha ingen jul än..nää men du det är ett friskhets tecken..:) julen kan vänta nån vecka till...jag väntar med spänning på bilder sedan då när du kommit hem..

Himmel så pass mycket skor..ha ha..precis sådan är min dotter..

Anna tassar in.. sa...

Jaha här sitter jag och nästan somnar på tangentbordet...dunk....oj..himmel .. aj.. men då ..#%¤)&"#..nääe Anna skärp dig inga sådana ord här..

Hallå..sitta och somna på det viset..suck..

I miss you..anyhow..