05 oktober 2009

Oj va vi blev blåsta ....


Idag är himlen så här på öster.

Himlen åt nordöst. Jag hoppas att det har blåst färdigt för denna gången och blir lite lugnare väder i veckan, det får vi se hur det blir med den saken.

Last roses of summer 2009. Ja för nu finns det inga kvar, de har blåst sönder och samman. Men till nästa år ni, då kommer det säkert att vara ännu fler än i år, härligt.

Nu ska jag strax iväg för att arbeta. Idag har jag ett jätteroligt projekt som jag ska räkna på, ja hur många växter som behövs till den plantering vi ska göra hos en kund. Det gäller att ha miniräknaren i högsta hugg för det är många växter vi talar om. Till nästa inlägg: Take care out there;-)

1 kommentar:

Anna tassar in.. sa...

Mmmm du det blåste på bra ett tag..men nu är det fridfullt igen..

Jag har just varit hos svärmor..hon fyller 89 år idag..hade en ros med mig..du ..du gillar som jag att ha rosor så i små koppar..då kan man ha dem liiite längre eller hur..

Så kul att räkna på ett projekt..mmm vilket underbart jobb du har..det måste vara berikande..

Jag blir så glad av dig..för det får mig att minnas mina makalöst härliga dagar i somras...