24 oktober 2009

Lite ljus i mörkret..

Vi säljer dessa härliga kanellyktor på jobbet. Bara man kommer i närheten luktar det kanel, jättegott. Jag har funderat på om de skulle passa hos mig och, ja va säger ni är dom inte snygga? Jag vet inte riktigt om jag gillar den med många hål.Jag kanske ska ta en med mindre mönster.



Det gamla kortet i bakgrunden är min farfars far och mor och tyvärr är kortet lite fuktskadat men det syns ju inte på bilden, eller jo det gör de! Synd..

Idag regnar det här hos oss

1 kommentar:

Anna tassar in.. sa...

Jättefina..kan tro att det luktar härligt jullikt..liksom..mmmmm alltid kul med lite nytt du..

Nääääe carro det var faktiskt 53 grader i skuggan som mest sist jag var i Egypten..där nere i Luxor vid Nilen..folk svimmade faktsikt i bussen..galet va..

Jaaa du det regnar här med..suck...:)