13 oktober 2009

Det är ingen ordning på mina papper..eller analys av läget

Det är ingen ordning på mina papper, och då menar jag inte 'papper' bokstavligt utan mer i allmänhet. Se bara på mitt skrivbord, som inte bara används av mig utan av 3 andra personer i familjen. Inte konstigt om det blir oreda. Därför väljer jag oftast att sitta någon annanstans och jobba. Det är nåt med skrivbord (med data) som gör att det blir oreda. Är det kanske internet som bidrar till oredan?

Nu gjorde jag en analys av läget, märkte ni de ;)

Nu är det minsann frostigt i skog och mark. Tur att man inte är älgjägare. Ännu en analys av läget, jag har vämt upp mig ;)
Men den sista bilden då, ja den måste ju vara med för alla goda ting är tre. Min analys av denna bild blir, så skönt när det går upp ett ljus, en talgdank, .......och det gjorde det just. Nu är bloggandet avslutat och dagen kan börja....

1 kommentar:

Anna tassar in.. sa...

Mmm mycket papper blir det..man bör rensa då o då och typ heeela tiden..man tyrodde när datorn kom in i hemmen att nu slipper vi papper..himmel så fel det blev..mer papper än någonsin..ja ja..men man kan elda upp det..det är bra..:)

Jepp nu är det lite snö här kan jag meddela..men det försvinner nog..
Med ljus och madonnor..så är dagen räddad..

Ha det bättre än bäst..vilket inte är alls svårt på Nilspersgården kan jag tro..:)