21 oktober 2009

Jag har en plan - not.



Tänk om jag vore i Sickans kläder, ja ni vet Charles Ingvar Jönsson i Jönssonligan, då skulle jag kunna säga - Jag har en plan! Men tyvärr jag är inte i Sickans kläder och jag har ingen plan. Mullvaden är lika säker i sina gångar som i ett kassaskåp av märket Franz Jäger ;) Men jag ger mig inte mullvaden ska avlägsnas från min gräsmatta. Gräsmatta och gräsmatta nu ser det mer ut som ett månlandskap med kratrar överallt. Blir man ...... eller!




Och så är det min kära, kära Kärrek som står i givakt vid finingången i sin betongkruka, åh vad den är vacker. Ny för i år är den men redan en absolut favorit.
Ser ni de 'annorlunda' ekbladen, vilka färger!

1 kommentar:

Anna tassar in.. sa...

Näääe..men nu blev väl jag helt förälskad i din ek..kär & galen..vill-ha!!!! I en kruka.... jag dånar..himmel så fint..ja det är ju det jag säger..du är typ bäst på att få till det fint..undrar just om man kan få tag i en kärrek..ska notera det i min vill-och-måste-ha-bok :)

Carro..jag är så lycklig..du kommer få lära mig typ allt jag vill veta när det gäller gardening.. mmmm akta dig :)

Herr Mullvad..ja men du..han är en fena på att göra högar han..typ..toppdress av gräsmatta..näee hallå..säg till honom på skarpen vet ja..eller tänd på :)