18 januari 2010

Måndag.....igen

Tulpanerna är ovanligt vackra idag.....



Snöar lite lätt och det är snorhalt på vägarna, bäst att inte köra mer än nöden kräver.

Nu ska jag göra något.....som att blogga om ett tv-program, ja jag vet, det är ........men vet ni vad vi inte vill missa här på gården?
Ja faktiskt..... så är det.......



Dessa människor som utstrålar så mycket värme och just ......mänsklighet.

Så om det är något program ni inte får missa så är det I en annan del av Köping! Jag tror inte att jag är ensam om att tycka om det programmet!

2 kommentarer:

Herr Nilssons Fru sa...

Jag har faktiskt aldrig sett de där programmet. Anledningen är att jag väldigt sällan ser på TV. Let´s Dance brukar jag följa om jag är hemma o inget annat händer. Men jag har sett lite reklam från "En annan del av Köping" verkar trevligt o lite annorlunda mot andra serier som går. Idag har vi snöfall här igen...pust..vackra tulpaner ja, men inte så många som du hade i tidigare inlägg..*ler*
Ha en bra dag.
Kramiz Anki N på en annan gård

Anna tassar in.. sa...

n himmel Carro här har du bloggat o bloggat och Anna hon är som försvunnen från kommentarslistan..men nu tar jag igen det..:)

Jaaaaa visst är dom såå charmiga och goa så man smälter..liksom dina tulpaner..solsken på dig från Anna