19 januari 2010

Imorgon bär det iväg......

Jag har alltid älskat detta lilla hus. Varför, jo för fönstren är ögon och taket är hår.....En fri tolkning men visst ser ni också det som jag ser?

Nu är det ju snart dax att spärra upp ögonen.........



Ja imorgon är det ju dax att åka till estocolmo. Jag ska spärra upp ögonen precis som Hasse, inget ska missas, inget ska gå min näsa förbi........Det är bara ett ton saker som ska fixas innan jag kommer så långt.



Viva estocolmo men först imorgon då ;)

14 kommentarer:

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vilket charmigt litet hus! Hade passat utmärkt som lekstuga åt små barn i sommarklänningar med rosetter i håret, ja du förstår... *hihi*. Trevlig resa!
Kram/ Anna

Herr Nilssons Fru sa...

Jag ser precis vad du ser. Sånna där små hus är så gulliga så man blir redigt kär. Så ska hon iväg o shoppas tros?? Ja de e vad jag gjort varje gång jag varit där, ja annat oxå men shopping har varit ett måste. De finns ju gott om affärer. Lite mer än i vår by..

Så nu blir du borta från bloggen några dagar då.....

kunde du läsa min blogg idag. Jösses vilken röra, jag skrattade gott när jag läste själv. Men fattar inte hur de kan bli så....hömmm

Kramiz o bra dag, nu är min igång...lite trögt.
Anki N

Anna tassar in.. sa...

Du...det där lilla huset är väl så sött o charmigt som det bara kan bli ..är det ditt? Hmmm ji men det tror jag..

Hasse..himmel så trevlig han ser ut..raskatt kan jag tro..jag älskar katter..men min man är allergisk..suck..dubbelsuck..ja ja men jag har ju Carlsson..och det ska jag säga dig är typ underbart..:)

Näääe..men hallå..ja då..jag vill oxå gå på Formex..Carro lova att du njuter för mig oxå..promise..mmmm ha det nu så trevligt..och spana in trenderna..

britten sa...

vi ses.....kanske....ha det jättebra

Ingrid sa...

Gulligt litet hus.
Nu får du ha en härlig resa.
Kram Ingrid

soffie sa...

men å va fint litet hus å lilla nyfikna katten va goo,ha det bra på resan imorrn

Ulla sa...

Ha en bra trip!

Herr Nilssons Fru sa...

Hoppas Du har det bra o gott idag på din tripp.
Kramiz Anki N

Anonym sa...

Trevlig storstadsupplevelse! Hoppas det inte blåser för kalla vindar bara. Det bästa med att resa bort är att få komma hem igen, tycker jag! Jag är en riktig hemmagris.

Apropå gris... grattis till kalvarna. Det är något jag missat livet. Mycket har jag varit med om men aldrig en kalvning. Min lantbrukskunskap är lika med noll. Men... man behöver ju inte kunna allt.

Håller med dig om En liten del av Köping. Inget jag vill missa heller! Vilka goa människor de är!!

Som sagt, ha en trevlig vistelse i Storstan.

Kramar Eva-Mari

Ulla sa...

Godmorgon! Hoppas att du har det bra och jag önskar dig en go dag!

Anna tassar in.. sa...

Jaha...nähä...du har alltså lämnat mig åt mitt öde...suck...trippelsuck..ja ja..vi får se om jag överlever..:/ :) himmel jag unnar dig precis allt Carro...och typ lite till..

annika sa...

Hoppas att du roar dig kungligt i storstan. Mysigt litet hus att titta på.
Kram annika

Anna tassar in.. sa...

Suck...ingen hemma...nääe..jag saknar dig så pass..mmmm så är det..som det är..typ..ok..jag går väl hem en stund då..

Ulla sa...

Freeedag! Nu kör vi så det ryker!!!
Jag saknar dig. Är du inte hemma snart. Jag längtar efter dina inlägg. Kram