30 januari 2010

Lördag - saturday - samedi




Idag har jag varit på utflykt till IKEA i Svågertorp. Det är ganska nybyggt och jag har aldrig varit där tidigare. Blev inte överdrivet imponerad, det var faktiskt som vilket IKEA-varuhus som helst.
Det var riktigt halt och moddigt på vägen dit. Det är värre i Skåne än här i Halland faktiskt! En krock hände just när vi skulle åka tillbaka med bl a en buss inblandad och det blev riktigt rörigt. Ändå kan folk inte hålla en rimlig hastighet utan måste köra om och ha sig, jag blir riktigt arg Grrrr........


Jag har upptäckt att datumen inte stämmer på bloggen. Inlägget igår t e x här står det 28 januari, det är ju inte rätt....Hm..... det förstår jag inte.....Så om ni tycker att det verkar konstigt så - jag fattar absolut ingenting....

2 kommentarer:

britten sa...

för i all sin dar har man så bråttom så man riskerar både sitt eget liv och andras i dåligt väderlag ..bara för att i bästa fall vinnan nån enda minut...näää jag förstår inte det heller....Ha det gott

Anna tassar in.. sa...

Näääe och jag fattar ingenting heller..för jag tycks missa dina inlägg..tur att jag springer här både nu o då så jag kan rätta till det..:)jag vill ju inte missa nåt..

Ikea..aha..så pass nytt o fräscht..mmm ja vad ska man säga om Ikea..det är ju bra..när man ska ha möbler o så..men själva inredningsdetaljerna..dom är jag liiite tveksam till..