25 januari 2010

Kallt om öronen.....

Ok, veckan kan börja.......

Vintern vill inte släppa sitt grepp om Nilspersgården, just nu -10,2 C. Det är bitande minst sagt!

Sitter och läser instruktionsboken till tvättmaskinen, som tyvärr inte har text på svenska Grrr....Men det brukar ge sig, hoppas jag iaf.

Skulle kanske ta och snygga till i tvättstugan nu när en ny maskin står och glänser i ett hörn, vad tycker ni?
Kanske lite mer ordning och reda, idag är den så sunkig min tvättstuga ni skulle bara veta.
Om jag gör en makeover så lovar jag att visa före och efter bilder. Det skulle faktiskt vara riktigt intressant!

6 kommentarer:

Herr Nilssons Fru sa...

Nämen, inte ser det ut i den tvättstugan, av bilden att döma är det både fint o i ordning...jag vet inte redigt hur man håller ordning i en tvättstuga, för i vår samlas allt möjligt tycker jag...men men, man kan ju stänga dörren om de kommer fint folk som inte tål det..*ler*.
Vad glad att du fick någon bok till tvättmanskinen alls, de fick inte vi när vi köpte vår faktiskt men ja, jag fick igång den o den går och går o går..rätt ofta.
Kramiz o go afton....vi har inte så kallt bara -2 just nu..de räcker!!!!
Kramiz anki n

Fia sa...

Ser fram emot bilder från tvättstugemakeovern.

soffie sa...

brrr va kallt du har det här har vi haft sol å bara -6 idag

Ha en härlig ny vecka

britten sa...

Jag har svenskt tenns tyg Statsbiblioteket i gardiner .--älskar dom gardinerna och har haft dom uppe jättemycket , nu funderar jag på att sy kuddar av tyget för som du säger det är en oerhört vacker byggnad och jag gillar tyget jättemycket...ta det lungt i tvättstugan nu...

Ingrid sa...

Vi har precis i denna stund - 10 grader
Verkligen kallt för att vara skåne
Kram Ingrid

Anna tassar in.. sa...

Åh men du Carro gör som jag jag läser aldrig dom där manualerna..det ger som du säger..annars brukar info finnas på nätet....jaaaaa men du gör en makeover vet ja...så blir det så pass skoj att tvätta sedan ska du se..:) ja eller iaf liiiite roligare..

Mmmm du det är så pass kallt..ska se vad vi har här nu...vänta.....
Shit....nästan femton minus..bäst att ta täckbyxan på..

Anna varför var du inte har igår? Skämmes på dig..ja ja..jag ska skärpa mig..

Kram kram på sig lilla frun från Anna F.R