08 januari 2011

Januarihelg.....någonstans i Sverige.

Vilka former snön kan ta när den ligger på uthusens tak.



Vädret är 'dystert' eller kanske bara mulet.





Tur att det kommer att hända saker inomhus idag då.......i Våxtorpshallen t ex.

Jag gör gärna reklam för detta:

Vindrarps herrlag har för första gången på mer än 3 decennier lyckats ta sig till allsvenskan. Missa inte detta tillfälle att se volleyboll på den näst högsta nivån i Sverige.

8/1 15:00 Spelplats: Våxtorpshallen
Vindrarps VK-Bromma KFUK-KFUM

9/1 13:00 Spelplats: Våxtorpshallen
Vindrarps VK -Södertälje VBK

Jag ska dit och heja...tillsammans med en massa andra!

3 kommentarer:

annika sa...

Du...nu kan man åka kana från taket och ner på plan. Mannen skottar av vårt tak nu eftersom det lovas både tö och snö.

Gå och heja du så plockar jag bort julsakerna.
Kram

Anna tassar in.. sa...

Oj här drar snösjoken iväg..jag tror minsann det är tö..:)

Aha Volley..jag du vet den sporten är ju härlig..det var tider det när man blockerade vid nätet..hoppas du får njuta av fint spel.

Anonym sa...

Heja! Hoppas på storvinst!!

Kram Eva-Mari