10 januari 2011

Heja Vindrarp!!

Heja Vindrarp.......



Ingen volleyboll för mig igår.....tyvärr. Men det gick ganska bra ändå och nu har Vindrarps volleybollklubb tagit 3 poäng. Fortsättning följer garanterat. Stolt är man ju över att våran Anton är tränare och dessutom spelare i laget :D

Ofta om jag blir riktigt förkyld dyker det upp munsår. Jag hatar munsår, det gör ont och kliar och går aldrig över. Denna gången hade jag hemma något nytt...plåster....att behandla med. Undrar om det fungerar lika bra som det visas på reklamen?? Munsåret syns i alla fall inte så mycket.

Ha en go' dag!

7 kommentarer:

4U2 sa...

Munsår är inte kul, har också undrat om det hjälper med de där plåstren.

Herr Nilssons Fru sa...

Så du fick inte heller gjort vad du tänk då...kanske!! Nåväl grattis till laget att de gick bra trots att du inte var där och tittade på.

Munsår verkar läskigt o jobbigt, jag har tack o lov aldrig haft något så jag vet inte hur de känns o är, men jag har haft massa annans skit så de jämnar väl ut sig, man kan ju inte drabbas av allt. Hoppas du får bukt med det, har sett i reklamen de finns något som heter Anti.

Kramiz

Vardag och flärd sa...

Synd att du inte fick se när killarna vann men jag förstår att du är stolt.
Min dotter har också poblem med munsår när hon är förkyld och hon använder Anti - bättre än inget.
Kram Eva

Annika Christensen sa...

Trit med mun sår.
Spelade vollyboll som ung och det känns just nu som längesedan.
Annika

soffie sa...

nej va jobbigt med munsår hoppas det där plåstret hjälper,
bra att de tog 3poäng ,krya på dej kram

Anna tassar in.. sa...

Klurigt namn Carro Vindrarp..rarp..?? Ok så är det där nere kan jag tro :) aha så Anton är en spelande tränare..så härligt..och väldigt kul.

Aj aj aj..munsår..hmm det är knepigt du..min väninna brukar få det då o då..när det som minst passar..om det nu passar nån gång ..hoppas plåstret gör sitt jobb..

Jag har varit på en ny gympa ikväll..där träffade jag två av mina handbollskamrater från sjuttiotalet..himmel jag sa till en av tjejerna, Helen.. det är några år sedan vi var i samma idrottshall du..jaaa men så roligt vi hade..och så skrattade vi o snackade om gamla tider...strålande tider..det är detta som är så roligt med en liten stad..att man har så mycket gemensamt..

Himmel vad jag babblar..som om det ska intressera..ja ja sån är jag du vet..

Krya på dig nu..

Anonym sa...

Mrs C~ You do seem to be having a tough go here. Now mouth sores??? Please get better I've been thinking of you and hoping you will feel better soon.
Big Hug!
Rosemary...XO