03 januari 2011

Fullt av.....

Mitt badkar är fullt av olivträd. 3 stycken har jag där och dom verkar trivas utmärkt (än så länge). Varmt och fuktigt är det. Längtar verkligen till att jag ska kunna flytta ut träden för det tar plats....inte tu tal om annat.



Tidigt på morgonen var det liksom ett berg bortom träden....det var ju bara ett moln men man kunde lätt få illusionen av berg.



Jag läste hos Hwit Blogg att där hade man städat köket, diskat och skurat, efter all matlagning i jul........ skulle behövas hos mig också.

4 kommentarer:

annika sa...

Måste vara som en Djungelkänsla att duscha där.
Ja nu är det lite kallt igen och då blir det ju attans så halt eftersom det kom lite regn på
nyårsafton. Jag längtar inte efter vardagsrutinerna. I går var det halvfullt hus med barn på middag och i dag blir det ett stort gäng som kommer på Fisksoppa och lite julklappsutdelning. Skånetåget har anlänt! (de som inte kunde komma till Ö i jul pga av tågen)
Nu ska vi ut och shoppa lite.
Kram

Annika Christensen sa...

God fortsättning...
bra att ha dem i badkaret. Här blir det till att köpa nya till nästa år. Jag håller på att inreda ett övervintringsrum i källaren men allt är ju så förbaskat isigt.
Hat städat sovrum och kontor så blir det köket näste.
Ha en bra dag
Annika

Anna tassar in.. sa...

Ett helt badkar fullt med Olivträd..så tjusigt badrum du har då..jag har mina i förrådet..jo men dom verkar pigga där ute..

Jaaa eller hur..städa köket behövs jag gjorde det igår..rejäla tag och det blir så pass fräscht igen.

Nu är det väl dax att laga middag tror jag..lax blir det..:)

Herr Nilssons Fru sa...

Trevlig att ha träd i badkaret måste kännas som att bada i en insjö med växlighet...*ler*.
Jag har växter runt om mitt badkar....
Bilden ser verkligen ut som berg, kanonfin.

Kramiz