11 december 2012

Katastrof.....

Ja katastrof är det....att man inte hinner blogga...eller hinner och hinner...inte har den rätta gnistan för att blogga är nog mera rätt.

Nu när det snart är jul och allting.....borde man inte vara på topp då??

Hittade bilden som jag sökte, har använt den tidigare ( av Judy Bellah) och den är en favorit.  Vet inte varför just denna bilden är så speciell. Kan det vara nåt med den rostiga bilen??

Men nu har jag ju lyckats skriva ett inlägg och det har ju faktiskt gått bra så kanske att man är på G igen ;-)

Måste bara leta upp kameran, för det finns verkligen massor att ta kort på i dessa snöiga tider.

♥♥♥




3 kommentarer:

Solstrimmor sa...

Hej på dej! Kul att du hör av dej igen... klart du är på G:)

Må så gott i vårt vackra vita vinterland!
Kram Eva-Mari

Vardag och flärd sa...

Gott att höra av dig och att det är bra med dig! Som jag sagt till dig tidigare så bloggar vi när vi vill och när vi kan, så är det bara! Vännerna finns här.
Kramar Eva

Herr Nilssons Fru sa...

haha undrar jag om de inte var jag som väckte dig ur dvalan...fniss.

VÄLKOMMEN TILLBAKA!!!

Kramiz