26 december 2012

Ingen anslutning....

Ni blir klart trötta på att höra mitt gnäll men nu är det problem igen.....big trouble....problem med stort P. Problem med bredbandet.....har ni hört det förr från undertecknad?? Så fort det blir helg och då ska vi inte tala om när det är storhelg blir vårt bredband som tokigt. Kopplar ner, kopplar av you name it! Förmodligen är det så att eftersom alla vi som hör till vår station vill vara uppkopplade hela tiden men se då räcker  inte systemet till, inte i huset, inte på ledningen, inte i stationen......

Bara medan jag skriver detta lilla inlägg ligger nätet nere mer än 3 gånger.....då är det inte lätt att få något gjort.

Nu ska jag iväg och jobba några timmar medan resten av familjen håller helg. Kan bara hoppas att det är fungerar bättre när jag kommer hem....får hela tiden köra felsökning och nu helt plötsligt medan jag skriver verkar linjen vara uppe så det är bästa att publicera pronto!! Neeej nu bröt det IGEN.....

 Ha en bra Annandag Jul ♥
♥♥♥

1 kommentar:

Vardag och flärd sa...

Men jösses,du har stora problem! Så jobbigt är det inte här även om det trilskas ibland! Förstår om du blir galen!
Kram på dig!
Eva