19 december 2012

Cederträd är det som gäller och ett reainköp..


Jag är inte mycket för rött till jul men när jag 'sprang på' denna lampa sa det bara 'klick'. Att den sedan var på rea .... ja vad kan jag säga. Här ska jag sitta och läsa det är ett som är säkert.


Fick ett annonsblad från det stora blomstervaruhuset. Där annonserades ut små cederträd. När jag äntligen hittade dom i affären hade jag varit tvungen att fråga personalen flera gånger, dom visste knappt själva var man ställt dom.Verkligen konstigt att träden 'gömts undan' men bra för mig. Nu fanns det nämligen många att välja på! Tydligen trodde man inte att någon var intresserad av att köpa. Men jag kunde inte motstå ...... och visst blev det BRA ihop med kottar och liten ljusslinga.
Det finns så många ljusslingor nu som går på batteri och det fungerar jättebra. Så fick zinkspannen komma in i finrummet, för vad passar bättre som ytterkruka? Julen närmar sig.....

♥♥♥


1 kommentar:

Vardag och flärd sa...

Kära du, vad du kommit igång med bloggandet nu! Klart man ska ha en så fin lampa i läshörnan! Jag visste inte ens att cederträd ser ut så men fint är det och fint med kottar till.
Ha det riktigt fint!
Kram
Eva