15 juni 2010

Stolen ska få nytt liv....


På en loppis för en tia köptes denna gamla solstol för många år sedan. Still going strong trots väder och vind ska den i år få nytt tyg - nytt liv.

Kan inte bli annat än bra.
Vi har flera gånger haft förmånen att få bo i ett hus i Kroatien. Igår var nyckeln farligt nära, men tyvärr......Det lär vara riktigt varmt där just nu (28-30 grader)
, som har svårt att tacka nej till erbjudandet om sol och bad i Kroatien. (Men då hade vi behövt en bättre bil att köra med)

5 kommentarer:

annika sa...

Åhh så synd att ni inte kunde ta erbjudandet om Kroatien. Var ligger det? Vi har bott runt Porec några gånger....underbart....
Trevligt med såna omklädda stolar.
Kram i dag

Anna tassar in.. sa...

Ja man är ganska sugen på lite medelhav..men men det kan bli fint här med..och du din stol den blir garanterat fin..jag bara älskar dom där klassiska solstolarna..

soffie sa...

va synd ni ej kunde åka till Kroatien,
å va snyggt tyg
kram

Annika Christensen sa...

Snyggt det blir och nu kommer väl sommaren så du kan sitta där och njuta.
Tror nästan att du spanat på mig idag.
kattfot var precis vad jag satte där fast bara en.. det måste bli fler.
Ha det gott
Annika

Herr Nilssons Fru sa...

Oh de där solstolarna är underbara o jag kan tänka att nu blir den extra läcker i sitt nya tyg.

Grattis till solen idag. Den är stor o tur är de, för den skiner på mig oxå. Mornarna på sommaren är underbara. Sol värmen, fågelkvitter o så jag med min glada fnitter..(hum)

Du, vad synd Ni inte kunde åka till Kroatien. Inte var dag man blir bjuden på sånna äventyr o ganska typiskt då att man inte kan. Men förhoppningsvis går det fler tåg......

Önskar frun en underbar dag.
Kramiz Anki N