05 juni 2010

En sliten gammal trappstege.....

Igår blev det ju en runda på marknaden. Inköp: soppåsar. Visst är det livet underbart ;)
Skämt åsido så fanns det faktiskt absolut inget jag var sugen på, jo jag köpte pappersnäsdukar 10 kronor för en 10 pack så visst....något inköp blev det.

Men......sen är det såhär att på vägen till marknaden passerar man ortens lilla loppis och vad hittar man där, ja vad hittar man där.....

En liten trappstege....inget vidare skick men vad gör det......den var så lätt att tycka om. Nu ska den bara fiffas upp lite men det får bli nån annan dag. Idag jobb som vanligt (börjar det låta bekant?)

Sol på er från , som 'börjar komma upp sig' som någon så skämtsamt kommenterade mitt steginköp ;)

5 kommentarer:

OF SPRING AND SUMMER sa...

Älska gamla stegar! Fint både ute och inne!!
Ha det så bra.
Kram Ingrid

Annika Christensen sa...

Gamla stegar måste man ha.
Min börjar bli lite väl slitna.
Grattis till fyndet.
Ha en skön söndag
Annika

Katta sa...

Såna där nödvändigheter ger en inte direkt nån shoppingkick att köpa men inköpas måste de ju ;) En sån stege har jag önskat mej i flera år nu de är så fina, kram Katta

soffie sa...

å va kul med en liten stege
ha en toppenkväll å va fin bild

Herr Nilssons Fru sa...

Läcker..nu blir jag nyfiken på hur den blir sedan. Loppis...vet vi ska ha loppis i juli då ska jag packa upp mina flyttlådor..ja de e ju bara 3 år sedan jag packade dom.
Kramiz en upptagen Anki N