26 juli 2009

Tänkvärda ord.

Dessa tänkvärda ord har jag lånat från en blogg som heter addsimplicity. Jag fick kontakt med Jannice som är den som skriver på denna blogg när hon kom till butiken där jag jobbar och höll ett föredrag om Feng Shui. Varje gång hon har vägarna förbi butiken blir jag så glad. Jag kan inte tänka mig någon person bättre lämpad att hålla på med det hon gör. Hennes blogg kan verkligen göra en helt lyrisk, varsågoda här kommer texten, översätta får ni göra själv.

If there is light in the soul
There is beauty in the person
If there is beauty in the person
There will be harmony in the house
If there is harmony in the house
There will be order in the nation
If there is order in the nation
There will be peace in the world


Jag skulle verkligen behöva, som Feng Shui förespråkar, rensa i röran. Undrar när det ska bli ;)

Inga kommentarer: