24 juli 2009

5 månader till julafton


Bilder lånat från HM hemmakatalog.

Läste ni rubriken. Börjar nästan tro att jag räknat fel, men nej, det är sant! Hujedamej, tiden går inte den rusar.Just nu har jag två tidskrifter vid min säng. Nya katalogen från Gudrun Sjöden och HM:s hemmakatalog. Har inget som jag behöver egentligen men visst blir man sugen på något inköp.
I Gudruns katalog går det nästan inte att välja ut något speciellt, allt verkar så snyggt denna gången. Men om jag ändå måste så: En rund handväska i skinn! Den vill jag ha...
Musiken jag spelar för er på bloggen just nu är från filmen Pride and predjudice som kom för några år sedan med Keira Knightly och Matthew Macfadyen. Bilderna är så vackra och romantiska och musiken passar verkligen till. Det är också mycket regnväder i den, vilket ju passar utmärkt att titta på. Ja, för regnar gör det ju nästan aldrig, eller....................;) Längtar efter att få lägga mig på soffan och titta på dvdn. Det får bli till vintern, ja för det är ju inte långt dit.

Inga kommentarer: