18 augusti 2010

Precis som vanligt....

Först väljer jag ut några bilder......sedan skriver jag lite text.....Jätteverbenan har fått besök av en fjäril. Det har varit ovanligt lite fjärilar i år.



Sen,ibland, vill jag ha ett klipp från youtube....och det är då det händer.....



Jag irrar runt för att hitta just den musik jag är 'in the mood' för och sen är det liksom klippt. Lyssnar, nej inte den.....lyssnar, kanske en annan gång. Så håller det på. Kan inte bestämma mig helt enkelt, tiden bara rusar iväg. Började sökningen med fjäril och slutade med Turning Torso ;) Ja så knasigt kan det bli ibland när jag sitter på bloggen.

Varför just Turning Torso undrar ni säkert....jo se det är en helt annan historia som jag ska berätta för er.....nån annan gång!

5 kommentarer:

britten sa...

lite fjärilar och lite mygg också....du jag känner igen mig i din beskrivning

Herr Nilssons Fru sa...

Hihi..ja som de kan bli...
Kramiz Anki n

Anna tassar in.. sa...

Oj vilken go skånska det var i den tuben..härligt..jag visst kan man kom långt från ämnet när man surfar..

soffie sa...

va fin bild å nu blev jag ju supernyfiken på varför du valde det tyrning torso:)

Herr Nilssons Fru sa...

Inte vaken ännu?
De e jag, fast de e sällsynt jag är uppe så här tidigt!!
Trevlig torsdag
Kramiz Anki N