02 september 2009

Helgen närmar sig!



Som jag tidigare nämnt kommer helgen att tillbringas på hotell. En blogg som jag gärna läser handlade om ett besök på Zetas trädgård i Stockholm. Oj va sugen man blev på att se deras nya ombyggnad. Jag var ju där förra året innan man började bygga om och det var fantastiskt men nu, nu verkar det vara enormt. Bilderna kommer från mitt besök före ombyggnaden. Det finns vissa ställen som man verkligen hoppas att man ska få möjlighet att besöka och ett sådant ställe är Klockaregården vid Växjö. Gissa vem som ska dit i helgen? Ett annat ställe som jag alltid önskat att se är Svenssons i Lammhult. Gissa vem som ska dit i helgen? Jag har även hittat några andra ställen som verkar SÅ intressanta men vi får se hur mycket vi hinner med. Innan vi åker vill vi så klart ta en sväng på vår egen Våxtorps Marknad. Vilken helg det kommer att bli..

Inga kommentarer: