25 juli 2012

Vilken tur man har...

Sommaren kom samtidigt som min semester började. Lucky me.....ibland har man en osannolik tur.

Klagar inte på värmen.....nej, nej.....det är så skönt även om det inte kommer att vara mer än till helgen säger vissa.....



Påtar i min trädgård.....rensar och rensar och klipper och klipper....och vips dyker denna vackra ros upp.
Mary Rose...var så liten och tanig i våras att jag inte ens trodde att den skulle komma igång. Men se där hade man grundligt fel, för en ros i denna storlek minns jag inte att jag sett tidigare....fylld och doftande...makalös helt enkelt. Måste plocka in och njuta av den i alla vinklar MMMMM.......

Lyssnar på Gustavo Limas Balada......jo för är det semester och sommar....inte vet jag vad han sjunger men det kvittar.....

♥♥♥

3 kommentarer:

Solstrimmor sa...

Så vacker! Njut nu av din semester och så hoppas vi att sommaren äntligen kommer!

Kram Eva-Mari

Vardag och flärd sa...

Åh, vilken härlig ros och att den doftar är ett stort plus!
Lufsa nu runt i det fina vädret och nosa på dina blommor!
Kram Eva

Fia sa...

Så det är dig vi får tacka för det fina vädret! :)