12 juli 2012

Oh what a night....

Kvällen bjöd på dessa konstiga molnformationer. Om ni brukar läsa min blogg så vet ni att jag gillar att 'se' på himlen med min kamera.......




Ville såklart dela med mig av vad jag såg....det blev några bilder som jag genast måste lägga ut på bloggen....



Men gissa vad jag ser när jag går in på bloggen ...... Blixtar och dunder.....magiska under....jag har en vinst på gång hos Sköna Anki med bloggen Herr Nilssons Fru.

Det finns några bloggar som jag följt sedan jag själv började blogga och Ankis är en av dom.....så därför känns det verkligen extra roligt att vara en vinnare :-) Kramiz på dig ANKI!

Imorgon är det fredagen den 13 men idag är det torsdagen den 12....en perfekt dag för ett blogginlägg.

♥♥♥

1 kommentar:

Solstrimmor sa...

Tror jag tittar för lite på molnen. Jättedramatiskt och vackert! Grattis till vinsten:)

Ha en bra fredag.
Kram Eva-Mari