20 december 2011

Granen står så grön och grann....

Jag har fått granar på........Först var det rostiga sen blev det gröna och sen blev det en som inte liknar någon av de andra. Det finns en till....grön...som väntar ute om nu andan faller på ;)



Detta var en dubbelgran där vi trodde att vi tog den bästa men det visade sig vara den med minst grenar. HURRA för smala granen...me like!



Den här kunde jag inte passera utan att bli helt såld på. Känns som jag sett den någonstans ..... kanske på någon bild ..... men tyvärr vet jag inte var. Någon som vet??



Blomsterlandet har sålt amaryllis - BILLIGT - kunde jag stå emot....no, no, no.....
Löken fick sällskap av lite MOSSA, jomen.....Fast den får vänta svalt fram till lördag...om jag kan hålla mig ;)



Jodå...snart är det jul och ena stunden känns det så, men i nästa...jag vet faktiskt inte....;)

♥♥♥

3 kommentarer:

Solstrimmor sa...

Jag tycker det ser jättejuligt ut hos dej! Hoppas ni har lite snö också?
Tänkte på dej när jag putsade min nysilverskål där en hyacint skulle ner, hihi... lite puts blev det!

Jag vill önska dej en riktigt god jul!
Kramar Eva-Mari

Vardag och flärd sa...

Härliga granar du har, det blir definitivt jul! Och du har pyntat kanonfint runt amaryllisen!
Ha det fint!
Kram Eva

skifferhuset sa...

Mysigt med granar i alla valörer! Önskar dig Fru C ;) en riktigt GOD JUL! Kram Iréne