31 december 2011

Årets sista blev frostigt.....

Redan imorgon ska det regna så det är bäst att njuta av dagen, som ju för övrigt är årets sista.







Har inte varit någon flitig tv-tittare denna jul. Mycket beror på att jag har jobbat och inte varit ledig så mycket som annars om åren. Då känns det som om tv-tittande är slöseri med ledig tid. Men något har jag säkert missat som jag hade velat se och då är det bra att det finns SVT play.



Igår satt jag dock klistrad när julavsnittet av Downntown Abbey sändes. Kan ha missat inledningen men annars....var det julafton ;)

Det här blir sista inlägget för 2011.



Frid och Fröjd till er Alla...

♥♥♥

7 kommentarer:

annika sa...

Gott Nytt 2012

Kram kram

Vardag och flärd sa...

Ja, idag har det varit en vacker dag, sol och ingen blåst och lite kallt.
Gott Nytt År!
Kram Eva

Herr Nilssons Fru sa...

God fortsättning på nya året.
Vi hade -10 på 2011:s sista dag. Sen blev de milt igen.

Kramiz

skifferhuset sa...

Önskar Fru C en god fortsättning på 2012! Kram Iréne

Anna tassar in.. sa...

Fridens fridens..så vackra bilder..frostigt fint..aha du har jobbat så pass..ja så är det..tiden förändras..jag har varit ledig idag..repat mig fint efter festen..är redo att jobba imorgon..hi hi..vet i katten hur det skulle ha gått om jag inte fått den här extradagen..jag är så galet i behov av min sömn..

Nu kör vi Carro..ett helt nytt år med massor av möjligheter..

God fortsättning..hmm jag har egentligen aldrig gillat det uttrycket..God fortsättning..Gott Nytt är bättre..

soffie sa...

gott nytt år och hoppas du haft en härlig start på året:)

Skanegrabben i Malmö sa...

God morgon!

Frost....ja här sitter vi och väntar på "skånes" sena vinter med snö och allt.