13 december 2011

Det är nära nu....

Luciadagen bjuder på regn och rusk...vem hade väntat sig något annat.



Igår for jag iväg och fick tag i en häll, men när vi packade upp den SAKNADES instruktionsboken. Tror att det gått troll i det här. Blivit lovad att den ska skickas på post om nu det är någon tröst. Kommer säkert bort i julposten eller nåt.....nej nu får jag tänka lite positivt.

Gjorde dock ett annat fynd...jag som inte gillar elektriska ljusstakar....men eftersom den var nersatt till halva priset...ja ni förstår säkert fortsättningen.



Ljusstaken är i plexi med mycket bling. Tyckte att den var lite galen och skulle passa hos mig. Det fanns 3 röda kvar, men rött är ju inte riktigt min färg så jag rotade runt lite och hittade EN i vitt (det sista exemplaret)....precis den var jag spekulant på. Ja så dagen bjöd både på positivt och negativt precis som de flesta dagar.

Igår blev jag alltså både med häll och ljusstake, vilken dag ;)

♥♥♥

4 kommentarer:

Herr Nilssons Fru sa...

Ibland funderar jag på om de igentligen ingår instruktionsböcker nu mera i saker, mening är nog att man ska ladda ner dom - alla, precis alla har ju dator, ja de e väl marknades krav varjefall.

Kul med lite fynd, häll o ljusstake en bra kombination. De bästa med hällarna o nya spisar över lag är att de stänger sig själva när de blir ensamma på plattan *ler*

Kramiz o ha en skön luciadag

Solstrimmor sa...

Jag sa ju att det bara skulle bli bättre! Instruktionsboken... den kommer på måndag... tror jag;)

Ha en fin luciadag, strunt i vädret!

Kram Eva-Mari

Vardag och flärd sa...

Tur att du fått en häll nu, instruktionsboken kommer säkert! Och din ljusstake är ju charmig!
Kram Eva

barbrok sa...

Vilken fin Luciabild!! Tänkte genast: Hm, brodera en sån.....
Ha en bra kväll!