11 augusti 2009

Lite bloggande

Ibland läser man saker som biter sig fast. Jag kan typiskt nog inte komma ihåg var jag nyligen läste följande:
Luddet under sängen är änglarnas tofflor
Varför kan jag inte komma ihåg var jag läst dessa rader.Ni tycker kanske att det är konstigt att lägga en sådan mening på minnet, men minnet är helt oberäkneligt. Viktiga saker som inte får glömmas försvinner ur minnet lika fort som oljade blixtar men fullständigt oviktiga saker är som superlim och fastnar totalt. Jag tror att jag ska skriva meningen och rama in det så att jag ser den varje morgon när jag går ur sängen ;)(småler)


I dagens Laholms tidning stod inte mycket av värde. Möjligen kommer jag att lägga serien Laban på minnet :) Så här stod det.
Idag känner jag mig i toppform!
Aj då! När jag nu ser mig själv.... (tittar i en vattenpöl)
...är jag inte längre säker!

Have a nice day...

Inga kommentarer: