27 februari 2013

Nu är det bestämt......Tulpaner, tulpaner, tulpaner.....


Nu är det bestämt...det blir en tur till tulpanens förlovade land.
Jag längtar redan......men det blir att ge sig till tåls ett antal veckor. 


Ok....det här är väll lite på gränsen.......  ;-) men kunde liksom inte hejda mig.....

Tyvärr är jag fortfarande inte kvitt min förkylning....hur lång tid kan det ta? Börjar bli aningen otålig, men vad hjälper det! Är det kanske bara att gilla läget (vad nu det kan betyda?)

♥♥♥

7 kommentarer:

Britten sa...

härligt......Va lustigt vi har också bestänmt en liten resa ikväll..inte till Holland men väl till Ungern......kram

Vardag och flärd sa...

Var i Holland och tittade på tulpaner och allt möjligt annat en vår, det var fint, du kommer att få en fin resa!
Förkylningarna verkar vara riktigt långdragna iår, elände!
Det du inte kunde låta bli att visa får jag inte upp och då blir jag ju så nyfiken.
Ha det fint och krya på dig!
Kram Eva

annika sa...

Holland och tulpaner! Åååh så härligt. Du som är i branschen kanske har varit där tidigare? Har nog tänkt att ta mig dit någon gång för att se alla vackra planteringar.
Trist med sega förkylningar. Hitintills har jag klarat mig men mannen kom hem i dag och var så snuvig.

Goda efterrätter kan man få här också :)

Kram
annika

Annika Christensen sa...

Kan du packa ner mig i en väska?
Underbart!
Det skall jag också göra en vår.
Allt gott
Annika

Herr Nilssons Fru sa...

Men hallå - ta mig med, nog har du någon stor resväska annars kan du få låna min jätte o rosa - där går jag säkert i :)

Tulpaner så härligt. Förkylning nix inte härligt..ich.

Men du får njuta av den nya lillprinsen mellan varven väl❤

Kramiz

Anna Filipendula Rudbeckia sa...

Himmel ..jag höll på att missa detta kolossalt härliga..vilken lycka..njut lite för mig med.

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ sa...

Åh, Holland är säkert jättefint:)