03 augusti 2012

Veckan som gått....


 Det finns ställen jag bara inte kan 'passera' utan att få göra ett litet besök. Löddeköpinge plantskola är ett sånt ställe. Jag känner inte att jag behöver handla utan bara insupa atmosfären..... det är ett så  speciellt på ett sätt jag inte kan förklara.


Vid entren står dessa krukor med silverax, afrikas lilja och chokladblomma....på singeln gör dom sig .....
perfekt....


 Kransveronika och senare kommer höstanemon mot den svartmålade väggen....ljuvligt....

Och här är en bild från min lilla sitthörna i min alldeles egna trädgård. En trädgård som just nu är både trimmad och gräsklippt (dock ej ogräsrensad men Who cares??) Det är här jag allra helst vill vara .....

♥♥♥

3 kommentarer:

annika sa...

Jag kan också dyka in i en butik och gå runt och fyllas med energi. Sen är det ljuvligt att komma hem till sin egen hörna.
Ha en fin helg.

Nu ska jag plocka lite hallon hos sonen.

Kram

Anna tassar in sa...

Men jaaa.... du en gång har jag varit där och jag glömmer det aldrig..det är plantskolornas plantskola..det är en hel upplevelse att bara gå omkring där..lite som en park.Så vackra bilder Carolina..jag blir lyrisk..

Du idag kommer du känna min närvaro när jag ska ner på fest hos släktingarna..

Ha det gott kramilikram på dig.

Vardag och flärd sa...

Sitt i din lilla hörna och njut och tänk på allt vackert!
Kram Eva