20 augusti 2012

Varmt......varmt....

Varmt....varmt....hela dagen och natten. Vilken värme det är och vilka härliga dagar vi bjuds på. Man kan inte annat än gilla .....(som det heter på facebook).......


Fast mest är det arbete dagen lång och kvällen med för den delen....alltid mycket att stå i vid den här tiden på året. Trädgården är som alltid till stor glädje och just nu gläds jag åt min clematis Betty Korning som är ovanligt rikblommande. Vet ingen clematis som har underbarare doft än denna mmmmm.....så ljuvlig.

 Man jobbar riktigt bra till Familjen.......en favorit just nu......hörde just  en kommentar från ett annat rum....Är det verkligen något för en 50+ are. Ja tänk det är faktiskt just vad det är :D



♥♥♥

5 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Vilken rar clematis - och doft också, visste inte att clematis doftar, helt okunnig! Men jag har satt en Summer snow iår och hoppas att den vill blomma hos mig, undrar om den doftar?
Kram Eva

skifferhuset sa...

ja tänk vilken värme vi fått så här på höstkanten! Blåser lite men varmt ändå! Kram Iréne

Anna tassar in.. sa...

Ja vad gott det är med lite värme..man blir så glad o nöjd även om man jobbar. Mmmm trädgården är fin nu..Betty K är ny för mig..intressant. Låten ksn jag inte lyssna på..men jag ska kolla upp den på Spotify..:)

Fia sa...

Märklig sommar det här! Hoppas att det blir en fin höst som kompenserar den lite trista sommaren.

Anna tassar in.. sa...

Hello..anybody home? No no no.. jag tänker på dig o tror att du dragit till France eller så..oui...oui..jag får väl överleva..