10 augusti 2012

Sommaren försvann....kan någon säga hur...

Summering av semestern:

Det har varit sol och regn...mest regn faktiskt......
Ledigheten har försvunnit alldeles för fort. 
Men det är nog tyvärr mest regnet man kommer att komma ihåg denna sommar :-(


Köpte första semesterdagen ett par nya gympaskor som jag faktiskt använt väldigt flitigt. Idag på morgonpromenaden hörde jag ett rasslande i ett av träden utmed vägen. Två ekorrar for runt....runt...upp...ner och jagade varandra eller också var det som dom lekte. Jag kunde inte annat än stanna och se på skådespelet. Tänk vad det oväntade kan förgylla en morgonpromenad.

Ja semestern är slut för denna gång...men ytterligare en semestervecka väntar i höst....med adress France......Oui, oui........

♥♥♥

5 kommentarer:

Solstrimmor sa...

Vilken vacker bild på din chokladblomma! Förstår att din sommar försvann för fort, min också... fast nog är det trevligt att se fram emot en resa i höst:) Men, vet du, jag tror fortfarande på sol och värme innan hösten tar vid! Fast, hmm, i morse hade vi bara FYRA grader...

Trevlig helg.
Kram Eva-Mari

Therese kjellström sa...

Åh Frankrike! Underbart! Kram Therese

skifferhuset sa...

Hej vännen! Ja sommaren förknippas nog mest med regn!! Jag brukar säga att jag har tur som inte har semester detta år.....! Fast nu måste beslutet tas om vad jag fortsätter med efter den 1 okt!!! Svårt.... tror inte det *ler*! Kram Iréne

Vardag och flärd sa...

Tycker nog att det varit ganska bra på mina två semesterveckor men jag har inga krav alls, vill bara vila - och jag har en vecka kvar innan jag börjar jobba!
Frankrike i höst ....härligt! Jag tar en tur till Rügen i Tyskland, inte fel det heller.
Kram Eva

Anna tassar in.. sa...

Ja underbart är kort..så snabbt pilar sommaren förbi..men jag har lärt mig att uppskatta hösten...ja äntligen efter alla dessa år kan jag njuta av att det lugnar sig..att det mörknar och blir svalare..

Du..om man har ögonen med sig så händer det nästan alltid något när man spankulerar..

Oh la la..France..jag faller............dunk.