07 augusti 2012

Fynda....fynda....

Morgonstund har guld i mun. Igår Kl 07:54 stod dottern och jag på Gekås parkering i Ullared. Ja, jag vet.....brukar inte direkt vara någon gillare av Gekås men säga vad man vill...du kan fynda där ;-)


Tvål, lotion, shampoo....you name it.....allt kan man köpa i varuhuset....och oftast till bra pris. Sen är det ju så skönt att ha det hemma. 'Äter inte bröd' som min kära mamma säger!



Stor resväska  (storlek 74) för 349 kronor. Jodå...det är hjul på och hela baletten med fack på fack....kan komma väl till pass framöver....



Men det verkliga fyndet tyckte både jag och dottern var dessa koppar storlek större i härliga färger.......så sköna att dricka ur. Priset?? Jo endast 8 kronor styck.....Har faktiskt redan provdruckit och det kändes väldigt bra!

Två gånger gick vi igenom vagnen innan vi ställde oss i kön till kassan, ja.... för att noga gå igenom vad vi handlat (och varor fick gå tillbaka till hyllan igen) för det är LÄTT att köpa mer än man behöver .... av bara farten liksom.

Det enda negativa med gårdagen var att vi inte var ensamma på Gekås ...... behöver jag säga mer??

♥♥♥


1 kommentar:

Anna tassar in.. sa...

Noop det behöver du inte jag vet hur et kan vara i Yllared (som en liten tjej brukade säga) ja men du så mycket braohagrejer :) ren o fräsch hela hösten nu. Och en cabinväska på det..perfekt.