28 augusti 2011

Regn och skrubbsår....

Igår var det åska idag är det regn, regn, regn......Om jag skriver att det vräker ner så är det nästan ett understatement.

Nilspersgården deltog i en företagsbeachvolleyturnering och blev TVÅA, jodå.....jajamen....





Son nummer ett var med och arrangerade, son nummer 2 och 3 samt maken och dottern var laget Nilspersgården, resten av familjen var hejarklack.

Andra pris var biobiljetter...men tydligen var det smurfhelg på bion så det fick bli en annan gång.

Kvällen avslutades med detta.... Jag skulle bara gå till djuren!!



Står på näsan.....foppatofflor och leriga hålor i vägen är livsfarligt....skålen jag höll i händerna klarade sig utan en skråma. Värre var de med mina armar och knän.
Det var ett ögonblicks verk skulle nog någon sagt....true very true!

♥♥♥

9 kommentarer:

Katta sa...

Uuuuuusch, det där ser ju bara så j...a ont ut! Stackare. Här var det riktigt somrigt med strålande sol i går men nyss blev allt svart här och värsta regn och åskskuren drog förbi men nu lyser det upp i gen. tror vädergudarna har beslutsångest. Kram Katta

Solstrimmor sa...

Stackars dig! Ser inte så skönt ut direkt. Däremot att bli tvåa i turneringen... det måste vara skönt, grattis!

Kram och läk gott!
Eva-Mari

soffie sa...

men ajajaj va ont och vilken osis,men så roligt att ni kom 2a igår grattis :) kramen

Anna tassar in.. sa...

Först trodde jag du skadade dig i matchen..vad härligt med en andra plats..Grattis..

Aj aj aj aj ..Foppa o lervälling är ingen bra kombi..tur att du inte bröt benet eller nåt i alla fall..men ett skrapsår svider verkligen du..jag blåser lite puh.. puh..

ansepanse sa...

GRATTIS jättekul :)
men AAAJJ vad ont det måste gjort, ja foppatofflor i vått är ingen höjdare det har jag också fått känna av
kramar

4U2 sa...

Det där var inte roligt, skrappsår måste man vårda ömt så det inte infekteras. Annars ville jag gratulera till vinsterna!

barbrok sa...

Men fy, det såret såg inte kul ut!!
Barbro

skifferhuset sa...

Å stackar dig, det där måste göra ont! Men plåster på såret av att ni kom 2:a, Grattis! Och du ni är så välkommna till Dalsland, Sverige i miniatyr! Jag har småstugor att hyra! Kram Iréne

Vardag och flärd sa...

Grattis till andraplaceringen!
Aj, vilket skrubbsår! Men du har väl gott läkekött??
Kram Eva