14 augusti 2011

Ja, nu står man här.....

Ja nu står man här.....med skägget i brevlådan skulle nog någon säga. Inte var jag tillbaka som jag skrev i förra inlägget.



Alla äpplena är inte i korgen...det är tydligt! Men kommer tid kommer råd.



Att blogga har inte haft någon större prioritet här på gården. Kan inte säga att jag har saknat det heller....vad nu det kan betyda??



Jag får låta augusti bli den månad då bloggen låg 'för fäfot'.



Fast idag lyckades jag få ihop ett inlägg om absolut 'nada' av värde.

♥♥♥

6 kommentarer:

Solstrimmor sa...

Överlag är det lite fäfotigt i bloggvärlden just nu. I september brukar orken återvända!

Må gott.
Kram Eva-Mari

Anna tassar in.. sa...

Fäfot..hi hi..det var det roligaste idag :)

Annika Christensen sa...

Du är ju rolgit du!
Det är samma här bloggandet ligger lite lågt eller rättare sagt jag kör egoblogg.
Vilken fin bro? Är det hos dig?
Ha en skön kväll
Annika

Vardag och flärd sa...

Ja du, inte har man så mycket tid och lust att sitta vid datorn när man tillbringar tiden utomhus, bloggandet får stå tillbaka. Men vi finns ju här för varann när vi känner för det.
Kram Eva

Annika Christensen sa...

Hej igen
Har inte haft tid att leta direkt men så fort jag kommer till Lottie skall jag kolla med henne.
Mejla henne och fråga vet jag?
Du söker på Lotties trädgård på nätet så hittar du hennes hemsida.
Hörs och ses på Sofiero
Annika

skifferhuset sa...

Jag har oxå varit dålig på att blogga under sommaren men nu kommit igång lite mera, men vi finns ju här i bloggvärlden för varandra och tittar in emellanåt, så vi glömmer inte Fru C! Sköt om dig å kram Iréne