24 februari 2011

Tänk vilka snälla människor det finns....

Tusen, tusen tack snälla Rosemary med bloggen The summer porch av vilken jag fått en Award
Rosemary bor i Canada och har den mest underbara blogg ...... skynda er dit och N J U T av hennes texter och hennes bilder......U N D E R B A R T!

Jag tackar och bockar för denna Award.....som sagt beröm behövs inte.....men det gör ju mig så väldigt
G L A D när man får respons på det man skriver.
:D

♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥

Igår fick jag hjälp av en bloggkompis ( Tack Eva Vardag och Flärd....du är bäst) med ett tips om hur man kan göra få att få bort fläckar på dukar....vilket kom väl till pass. Jag har denna stora broderade duk (sydd med kärlek och väldigt speciell för mig) som bara är såå fin men det fanns fläckar som inte var så kul. Nu är fläckarna ett minne blogg...nej jag menar blott ;)



Idag ska jag hämta ett paket (nytt tyg till min soffa).....Oh la la....gissa om jag är förväntansfull??

♥♥♥

10 kommentarer:

4U2 sa...

God morgon!
(hur gick det till, att få bort fläckarna?)

Vardag och flärd sa...

Så roligt att du fick din fina duk ren igen! Dessa broderade saker är ju så fina och man måste ju använda dem, ingen glädje med att de ligger i skåpet.
Spännande med tyget till soffan, ska bli roligt när du visar.
Ha en fin dag!
Kram Eva

Gudrun sa...

Hej!
Grattis till awarden och till att du fick bort fläckarna.
Ha en fin dag.

Herr Nilssons Fru sa...

Grattis till Dig oxå!!! Du är värld allt o mer därtill.
Tänk vad bra de är att ha kontakt med människor via datorn, man får tips och ideer också ju, inte bara trevligt sällskap. Vad härligt du fick bort fläcken, fläckar är ju inte så kul att ha på dukar.
Jag upptäckte idag att jag har dåligt med dukar, inga jag gillar så jag får nog ta en shoppingrunda i vår och leta typ löpare o sånt alltså.

Kramiz nu snöar de här igen - snart sitter jag i ett hörn och spelar på läpparna tror jag...blää

ansepanse sa...

vad bra att du fick bort fläckarna, det är ju annars ett aber att få fläckar på broderade dukar
får vi också se tyget sedan?
ha det bra - kramar

mammaxtre sa...

Vad roligt med en award. Ha det gott

soffie sa...

grattis till din award som kom långväga ifrån:)
♥♥♥

va bra det är med alla bloggar vi läser man får ju superbra tips om alltmöjligt,
ha det gott

Anna tassar in.. sa...

Men så härligt grattis..klart du ska ha all uppmärksamhet..fin blogg där borta i väster oxå..

Aha tyg..då får du ta fram tråden sedan då :)

Anonym sa...

Men vad är det för ett mirakelknep, måste kolla hennes blogg för jag har också dukar med dummfläckar!
Kul med nya sofftyget, väntar med spänning att få se resultatet.

Ha en bra dag.
Kram Eva-Mari

Anonym sa...

Grattis till awarden!!