09 september 2010

Long time.....no see.....


Det känns som en evighet sen jag bloggade senast. Anledningen är......det finns faktiskt ingen anledning....tiden har bara sprungit om mig.

Hela sommaren har ett takomläggningsprojekt varit igång.....varför ska det alltid ta såå mycket längre tid än man tänkt.

Bilden tog jag tidigare i somras nu är det 'nästan' klart.

Idag på morgonen fick jag ut och jaga får.....dom börjar bli lite väl busiga. Nu lyckades dom beblanda sig med våra nötdjur vilket inte var så himla bra...

Har ni sett ett får hoppa över ett staket? Det har jag....och jag lovar det ser ut precis som i serier och skämtbilder....dock skrattade jag inte, inte det minsta, kan jag meddela.



Bara dom nu kan hålla sig inne tills jag kommer hem!

, från nilspersgarden lite nytt ;)

3 kommentarer:

Anna tassar in.. sa...

Ja du tiden springer som besatt här med kan jag meddela..jag förstår inte ..nu är det redan fredag igen..

Aha så ni renoverar..mmm det är alltid mer jobb än man tror med det..

Oj får på rymmen..no good..

soffie sa...

busiga får du hade,
va skönt att det snart är färdigt med taket,
ha det gott

Anonym sa...

Skulle vilja se fårjakten i kohagen, haha! Du kan säkert hoppa över träningspasset denna vecka;)

Kram Eva-Mari