01 februari 2012

Februari .....

Skönt att januari har lämnat oss för februari.

-13 grader är lite i mesta laget. Min bil har trilskats rejält sista dagarna och vill INTE starta. Undrar hur det ska gå idag?



Jag har en svag aning om att detta kort kommer från Zetas trädgård i Stockholm. Jag blev så förtjust i dessa 'amplar' att jag köpte en, i terracotta och inte i svart dock. Formgivare är Jonte på Löddeköpinge plantskola och det var också där jag köpte min. Hört ordspråket Inte springa över ån efter vatten. Kanske inte passar i detta sammanhanget men så var det. Försöker få till ett stopp under säsong när jag någon gång passerar Löddeköpinge. Rekommenderas!

♥♥♥

4 kommentarer:

Solstrimmor sa...

Jag är sååå glad över att det äntligen är februari och så blir jag glad över din sommarbild!

Kram Eva-Mari

skifferhuset sa...

Hej Fru C! Härlig bild på ampeln! Hoppas din bil startade idag! Ha en fin kväll! Kram Iréne

Linda sa...

Mmmm Löddeköpinge är nästan "hemma" för mig och ändå har jag inte varit där.... än! Ha det bra i kylan!

soffie sa...

mmm nu är vi på rätt väg februari är kort å snart snart får vi äntligen vår, fin bild:)