17 januari 2012

Vågar jag....

Vet inte om jag vågar skriva det....men det verkar ha hänt nåt med bredbandet. Igår kväll kopplade det (nästan) bara ner sig när den fasta telefonen ringde. En bredbandsleverantör som heter SURFIA borde veta hur man lever upp till namnet eller hur man säger.....Nåväl det är roligt så länge det varar



Hade inte mer än hunnit skriva ovanstående förrän det kommer en varning att det inte gick att kontakta Blogger.com. Det kanske inte går att spara osv.....

Jag hoppas verkligen att detta är mitt sista inlägg om krånglande bredband på mycket länge ;)

♥♥♥

5 kommentarer:

Solstrimmor sa...

Det hoppas vi också! För man kan ju bli tokig för mindre...

Kram Eva-Mari

Vardag och flärd sa...

Hoppas verkligen att det ordnar sig för dig! Dessutom vill vi inte missa dina trevliga inlägg!
Kram Eva

Anna tassar in.. sa...

Jag skulle bli skogstokig om jag hade det som du..så galet trist..du...här väntar vi på öppen fiber..då j-klar..:)blir det typ lite mer än hypersnabbt..

annika sa...

Vi är så beroende av tekniken i dag så det får bara inte strula. Hoppas att det ordnar sig.

Kram

skifferhuset sa...

Fy vad det är trist när det krånglar, men någon skrev om popupfönster att de lagt till det! fast fråga mig inte vad det är hihi ;)! tack för din mailkontakt! Hoppas det löser sig nu, annars får du ta till FB! Kram Iréne