05 juni 2011

Trädgårdsrunda.

Lotta och jag åkte på trädgårdsrunda igår. Vädret var strålande och vi valde ut 4 ställen som vi ville besöka. Vi var inte ensamma....massor av folk, det var till och med busslaster på ett ställe.



Det finns så mycket man skulle önska att man kunde göra i sin egen trädgård, men efter att ha besökt några olika ställen är man ganska nöjd att komma hem till sitt. Den undre bilden är ju just från min egen trädgård och när jag ser den så tänker jag att det är nog inte så dumt här iaf ;)

Idag blir det lite jobb på förmiddagen men annars blir det en lugn söndag för min del.

♥♥♥

5 kommentarer:

Anna tassar in.. sa...

Jag tror det är alldeles underbart i din trädgård..men du ja håller med om att besöka trädgårdar gör att man inspireras och får en tankeställare..och nu o då händer det ju att man med små små medel kan förändra något som förgyller..så ärlig utflykt ni fick Lotta o du.

Framåt veckan är jag inbjuden på trädgårdsparty..himmel så roligt va' :)

4U2 sa...

Trivs också i min även om det i år är så mkt som inte fixas, ansas m.m ... det får bli nästa år och denna blir bara att njuta :)

britten sa...

ja jag gissar att du har dte fantyastikst nu med dina blommor....jag kan ju inte ha så många utan jag nöjer mig med mina perenner på gården och jag gissar att dom börjar längta efter mig nu...kramen

Annika Christensen sa...

Borta bra men hemma bäst eller hur?
Tack för att du skriver några rader till mig då och då jag läser men som du vet så är det trädgårdslivet som gäller just nu.
Ha det gott
Annika

soffie sa...

men å va roligt att besöka olika träggårdar,vilka bra tips man borde få,
ha en härlig nationaldag imorrn