03 juni 2011

Lite bilder...

Madame de Coubert blommar snart......väntar....väntar......



Titta här vilka härliga fynd jag gjorde på marknaden..mjölkflaskor, 2 st med lock. Två konserveringsburkar i glas från Surte....med lock även dessa = 40 kronor för det hela = fynd i mina ögon. Köpte också ett set med två träbrickor...bra när maten ska bäras ut och in.



En del saker har kommit i min väg på sista tiden......jag har egentligen prylstopp (enligt vissa i familjen) men kan inte säga nej 'Give me an offer and I can't refuse' .......



Eriksson är van att posera för kameran.....Cattle är så mysiga och sällskapliga trots sina stora horn!



Nej det blev ingen vinst på Röda Korsets lotteri....lika bra det kanske.....är ändå ganska nöjd med min dag.

♥♥♥

1 kommentar:

annika sa...

Jamen visst är det kul att hitta något stort eller litet. Det lilla kan sen innebära en stor förändring hemma:)
I morgon är det bloggmarknad hos Kicki med Min Skattkammare. Hon är supertrevlig och det är ett helt gäng bloggare som ska dit. I år ska jag inte sälja något men hjälpa Kicki med lite ditten och datten:)
Vilket fantastiskt sommarväder vi har! Just nu har vi öppet överallt och det är alldeles varmt...kl. 22.50.

Kram
annika