08 april 2010

Parlez Moi D'amour...............


4 kommentarer:

Anna tassar in.. sa...

Himmel har du börjat komma i stämning..franska toner..mmmmm tres bien..mon amour tres bien..

Carro jag sprang på torget idag...du vet det finns en Holländare där som säljer blommor..han är helt oemotståndligt trevlig dessutom..han lurar på mig typ allt..jag är så svag för sådant du vet..Narcisser blev det..och då tänkte jag på dig :)..mera Bellisar..mmm och penséer en hel del av den sorten..ja så härligt va..

annika sa...

Så det går i romantikens tecken i dag. Är det våren som har slagit till?
Du jag skriver så fort som den lill* kommer ut. Gud va kjag längtar. Var nyss där och lämnade alla bebiskläderna som jag haft hemma på tvätt eftersom de har det lite rörigt med sånt just nu.
Ska sy lite nya lakan till vaggan bara.
Kram annika

soffie sa...

mmm va vackert:)

Anna tassar in.. sa...

Här är jag i arla morgonstund..kollar lite och puser iväg på snabba ben..ska jobba en stund bara..bara en stund..