15 april 2010

Bara lamm......

Bilder på de nya lammen. Ena tackan fick 1 och den andra fick 2. Tackorna är dessutom tvillingar så det var ju ganska konstigt att de lammade samma dag.





Så här vackert var det ikväll när solen försvann bakom ekarna. Inget askmoln över gården inte.......men jag känner med alla flygresenärer över hela Europa som nu inte kommer iväg och hem......Tur att dottern och jag bokade buss till Paris för man vet ju inte när flygtrafiken kommer igång igen. Vilket Kaos...

Imorgon ska vi upp med solen för att fira Ebba på 16-årsdagen, så det är nog bästa att krypa i säng. God natt!

5 kommentarer:

Anna tassar in.. sa...

Men du...det är ju bara makalöst härligt med dina små lammungar..hur söta är dom inte då..jag kan inte se mig mätt..twins..himmel så trevligt..mammor på samma dag..:)

Ahhhh men åhhh..har du ekar där mitt i synfältet..underbart..romantiska träd rent av..det är mycket romantik där du bor..men så är det ju med bönderna :)

Mmmm..flyget ja..om en månad ska jag flyga..det känns lite oroligt..men men..

Vilken tur att du tar bussen..

Marina sa...

Så söta! Tänk på och ta vara på att få se, lukta och klappa de små. Jag saknar det jätte mycket.
Ha en bra dag. :D

laurafingerson sa...

The lambs are amazing!! Sunniva and Anna-Sofia were very impressed. We city folk can't wait to come visit next year to see all your animals. Maybe we should come first thing in May and hope for baby animals! :) Everything looks so lovely in your photos of spring.

soffie sa...

ÅÅÅ guuu va söta å vilken vacker bild på solnedgången ,ha en underbar helg

Ingrid ♥ sa...

ååhh .... gulliga lamm
Minnena kommer över en.
saknar mina lamm.
Trevlig helg
Kram Ingrid