17 maj 2009

Håhå jaja


Nu gick ju inte schlagerfinalen så bra för Malena men so what, Norge vann. Jag själv somnade mitt i och vaknade inte förrän segerlåten nästan klingat ut. Eurovision song contest är redan glömt och det är dags att gå vidare.
Idag har vi många körningar med djur till Knäred där de ska gå på bete hela sommaren. Det blir mycket kaffe och mackor mellan varven skulle jag tro. Eftersom man aldrig vet hur lång tid det tar att släppa djur och allt kan faktiskt hända så får det bli enklare matlagning idag.
Vädret ser lovande ut för söndagen, Yippi! Dagens bild är tagen 06.05 och ni ser hur ljuset sakta är på väg. Det ni inte kan höra är att vår tupp gal oavbrutet och fåglarna har just börjat sin morgonkonsert, ljudet kan jag tyvärr inte förmedla. Oj nu känner jag de första solstrålarna i nacken, det kommer att bli en söndag med vackert väder och solsken!
Nu ska jag dricka mitt kamomillthe och sedan ska jag ta på mig en kofta och gå runt och inspektera min trädgård innan resten av familjen kommer på benen.Jag får skynda för jag hör ljudet av fötter på övervåningen. Hörs!

Inga kommentarer: