18 mars 2009

Önskningar


När solstrålarna tittar in på alla dammråttor och fönsterrutorna knappt går att se ut igenom känns våren bara jobbig inte rolig. Är verkligen ingen städmänniska men ändå. Idag är jag så kallat 'ledig' men om jag skulle göra en lista på allt som behöver göras skulle bläcket i pennan ta slut!
Kan ingen låna ut ett trollspö som jag kan svinga några gånger...... Ska inte klaga men ibland är det svårt att komma vidare. Om man har mycket som ska göras blir man nästan istället handlingsförlamad och får inget vettigt gjort. Där är jag just nu.
Istället öppnar jag mailen och hittar reklam från resfeber.com...... Åh Åh vad härligt det låter med alla dessa erbjudanden på wekendresor ut i Europa. Har alltid velat komma till Barcelona, Wien, Nice..............Oj då nu har jag verkligen hamnat ute i det blå.(Va de inte vitsigt med tanke på dagens bild);)

Inga kommentarer: