21 mars 2009

Fika och lite annat.



Idag har det mest varit hit och dit. Vill visa den snygga och praktiska sak som vi tagit hem på jobbet och där en av dessa fick följa med mig hem. Det är en bricka med en huv av korg som blir perfekt till sommarens fikastunder. Hade lagt en bit vetefläta för att testa men som ni ser har en 'mus' eller snarare en 'björn' varit framme och tagit en stor bit. Har vi tur så räcker den sista biten till en kvällsfika åt oss.

Den här bilden kommer från ? (ingen aning). Det är ett foto som vi har som tavla och jag vet inte var den kommer från men jag gillar stämningen i bilden. Önskar att jag kunde ta såna bilder. Tänker på Frankrike av nån anledning när jag ser den. Tycker ni om musiken på bloggen? Skulle gärna vilja veta om det är jobbigt med musik eller om ni som läser tycker att det ger stämning åt bloggen. Jag känner att musiken och denna bild liksom hör ihop, vad tycker ni?

1 kommentar:

laurafingerson sa...

The music is totally fun. And the basket for bread is totally cute! I can't wait until it is warm enough here in Minnesota to eat outside!