22 juli 2011

22 Juli och det är fredag.

Skulle hämta vid tåget. När jag kom dit var det försenat på grund av signalproblem. I trettiofem minuter fick jag vänta. Kändes som en evighet. Det har tydligen varit något program om misslyckade byggprojekt. Ett av dessa var tunneln genom Hallandsåsen. Undrar om man kommer att få uppleva att tunneln blir klar? Det var sånt jag tänkte när jag satt på stationen i Båstad och väntade och väntade.



Rosen heter Sympathie!

Men idag är det fredag så nu är det bara full fart mot helgen!

♥♥♥

4 kommentarer:

annika sa...

Så är det helg igen då. Jadu den tunneln har ju även vi här i Närke hört talas om. Till hösten kan jag nog bli en sån som åker mer tåg för Alida ska läsa i Malmö. Inte kul att bara sitta och vänta. Jag ska se till att ladda upp med böcker och kanske börja sticka.

Ha en fin helg
Kram
annika

ansepanse sa...

vad kul - vi satt just och diskuterade Hallansåsbygget igår, tänk hur många år de hållt på med det bygget
kramar

skifferhuset sa...

Vänta på försenade tåg får jag alltid göra när jag ska hämta någon! Hoppas helgen varit bra! Kram iréne

Anna tassar in.. sa...

Jepp tågen har problem det är helt klart..jag tror gamle vännen SJ skötte det bättre själva..