28 november 2009

Jag söker ...........

Eftersom man bor på vischan behöver man bli lite upplyst. Jag har starkt för mig att jag förra året köpte lite nya utebelysningar, ni vet små slingor som kan placeras ut lite överallt. Men ack nej, jag kan inte hitta några alls. Det känns som om jag bara letar på samma ställen, vilket ju inte ger något resultat.



Jag har insett att ingen snilleblixt kommer att blixtra till så en och annan ny slinga har inhandlats. Vid trappan har jag denna stora gula benved på stamm, Euonyumus Emereld Gold. När den får ett litet ljusnät på sig blir det sååå bra.
Ett och annat behöver stylas till runt omkring, men bara att ljusen kommit på plats känns lite bra.

I kväll ska vi ut med mannens jobbarkompisar och äta, tur att jag har fått min tand fixad så att jag vågar tugga på båda sidor;)

1 kommentar:

OF SPRING AND SUMMER sa...

Alltid fint med lite belysning utomhus vid den här tiden på året! Känner igen det där att man inte hittar saker från år till år!!
Gillade skämtet om renarna - men min man tyckte inte att det var lika roligt som jag gjorde!! Ha en trevlig helg.